close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותים הניתנים במחסנים להשכרה– כל מה שכדאי לדעת

מערכת שורשיב חשוון, תשעח01/11/2017

חברות אחסנה מספקות מגוון רחב של שירותים עבור קהל יעד מגוון. כדאי להכיר את המאפיינים של השירותים השונים על מנת לבחור אותם בצורה נכונה, ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע. הנה כל הפרטים

תגיות:
מחסני השכרה
צילום: יח"צ החברה
אחסנה היא חלק מסל שירותים שניתן על ידי חברות לוגיסטיקה בכל רחבי הארץ. החברות מעמידות לרשות הלקוחות סוגים שונים של מחסנים וכך מסייעים להם לחסוך זמן וכסף. עם זאת, לא כל הלקוחות מכירים את ההבדלים בין שירותי האחסון ולכן הם גם מתקשים לבחור אותם בצורה נכונה.

מחסנים להשכרה עבור תכולה פרטית
השירות העיקרי הניתן על ידי חברות אחסון הוא הקצאת מחסנים לתכולה פרטית. תכולה פרטית כוללת ציוד אישי, מכשירי חשמל, בגדים, ארגזים וקרטונים, רהיטים ועוד. באמצעות אחסון תכולת בתים פרטיים לטווחי זמן משתנים ניתן להשיג יתרונות רבים:
• חיסכון במקום בבית הפרטי
• העברת הציוד למחסנים במהלך שיפוץ דירות ובתים
• שימוש במחסנים לפני מעבר לבית חדש
• שמירה על התכולה הפרטית בעת רילוקיישן לחו"ל
מבחינת הלקוח הפרטי, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שמדובר במחסן אמין ונגיש. יש לבדוק את רמת הנגישות למחסן בשעות שונות של היממה ולברר האם הוא נמצא תחת אבטחה. במקביל, ניתן לקבל המלצות על חברות אחסון ולבדוק איפה נמצאים המחסנים שלהם מבחינת חלוקה גיאוגרפית לאזורי מתן שירות.

מחסנים לתכולה עסקית
תכולה עסקית מחייבת שימוש בסוג אחר של מחסנים. אלו מחסנים שמיועדים בין היתר לתכולה של משרדים כמו ציוד תקשורת ומחשבים, לחומרי גלם וציוד של מפעלים במחסנים מקורים או לפריטים גדולים שדורשים שימוש בשטחי אחסון פתוחים. באמצעות התאמת סוג האחסון לסוג התכולה ניתן למנוע נזקים בלתי הפיכים לציוד של הלקוח ולעזור לו לשמור עליו בטווח זמן קצרים, בינוניים וארוכים.

השכרת מרכזים לוגיסטיים
מרכז לוגיסטי הוא מתחם שאליו ניתן להעביר תכולה מסוימת לפני שינוע, יבוא או יצוא. השכרת מחסנים לוגיסטיים משתלמת יותר עבור הלקוח בהשוואה לרכישת מחסנים או שטחי אחסון גדולים, והיא גם חוסכת לו הרבה מאמץ בירוקרטי. מצד שני, לא לכל חברה יש מרכזים לוגיסטיים זמינים ולכן צריך לבדוק מראש את אופי השירות.

מאפיינים להשוואה בין מחסנים להשכרה
מלבד התאמת המחסן לצרכי הלקוח לפי סוג התכולה וטווח הזמן הנדרש, כדאי לבדוק עוד כמה מאפיינים של מחסנים להשכרה:
• עלות לטווח של עד או מעל שנה
• ניהול מלאי ממוחשב בלי תוספת מחיר
• אפשרות להוספת ביטוח תכולה לפי סוג הציוד
• מיקום המחסן ליד נמלי תעופה ימיים או אוויריים ברחבי הארץ
• הדברה תקופתית של המחסן נגד חרקים
• אפשרות לאחסנה בקונטיינרים, מכולות סגורות או האנגרים עם בקרת טמפרטורה

כל שירות אחסנה מתומחר בצורה שונה לפי משך הזמן שבו משתמשים בו. במקביל, המחיר מושפע מאופי המחסן ומהגודל שלו. את כל הפרטים על סוגים שונים של מחסנים להשכרה ניתן לקבל מראש ומול נציגי החברות שעוסקות בתחום. כמו כן, רצוי לוודא שמדובר במחסנים איכותיים שמאובטחים מסביב לשעון על ידי מצלמות אבטחה וצוות אבטחה אנושי.

התאמת פתרונות אחסון לצרכים ספציפיים של הלקוח
חברת אחסון מקצועית ואמינה יכולה להעמיד לרשות הלקוח שירותי ייעוץ. הייעוץ חשוב כי הוא מאפשר להתאים פתרונות אחסון לצרכים הספציפיים שעל הפרק. כך למשל ניתן לבדוק האם שווה להשתמש במחסנים מקורים או במכולות, ולהתעניין לגבי הבדלי המחירים בין אחסנת תכולה פרטית ותכולה עסקית. בשורה התחתונה, השכרת מחסנים היא חלק מענף לוגיסטי מורכב שמחייב התייעצות כמה שיותר יסודית עם אנשי מקצוע מיומנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה